Molly 1 år

Ett helt år har nu gått sen våran älskade lilla Molly kom till oss. Ett år. Det är så ofattbart så jag finner faktiskt inga ord. Jag vet att det är en klyscha men jag tycker att det har gått så himla fort så om tiden ville ta och lugna ner sig lite nu o inte ha så bråttom så vore jag tacksam.
 
 
Vikt: Får vi se på månd
Längd: Får vi se på månd
Tänder: Sex stycken och en liten på väg
Nytt: Trappan är oerhört spännande just nu och den ska det gärna klättras i och snabbt går det. Kan klappa händer och dansar om man säger till henne.  Nu i veckan klämde hon även ur sig sina två första riktiga ord: mamma o pappa. Mamma sa hon först och dagen efter när Alex skulle gå till jobbet stod hon och bankade på fönstret i hallen o sa bappa bappa.
 
 
 
Även om det inte är många hårstrån på huvudet så gick det äntligen att ha ett spänne i till mammas förtjusning.
 
 
Är gärna med o spelar hockey med brorsan. Det kivas väldigt mkt om samma klubba även fast vi har ett gäng med klubbor i olika färger.
 
GRATTIS  älskade lilla Molly på 1 års dagen. Du kan inte förstå hur glada och tacksamma vi är över att få vara just dina föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design