Lördag

I morse steg jag upp före tuppen för att hinna med allt som skulle göras innan kl slog nio. 
Jag har väntat på den här dagen med spänning väldigt länge. Anledningen till det va att Alex svensexa skulle gå av stapeln idag och jag va så nyfiken på Alex reaktion när kompisarna skulle stiga in igenom dörren. Och överraskad blev han!
Så Kl nio imorse så blev pappan i huset bortrövad av en flock batmankillar. 


Alex aka Robin.
Jag hoppas att han får en riktigt rolig och oförglömlig helg. Och att han inte behöver ha robindräkten hela tiden ;). 

Här hemma kör vi lördagsmys i mysisar. Barnen tittar på tv och jag ska göra lite nytta genom att försöka plugga lite. 




Trevlig lördag till er alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design