Grått är flott

Nu har jag hållt igång med mammafitness i ett par veckor och det känns riktigt bra. Det är rätt svårt att få i sig så mkt mat som de vill att man ska få i sig och jag äter så mkt mer kolhydrater än vad jag borde då jag är en riktig kolhydratjunkie men annars funkar det bra.  
Idag har jag även varit hos en sjukgymnast som visade ytterligare några övn jag ska göra utöver de jag fått av pt:n på mammafitness.  
Jag är medveten om att mina magmuskler inte kommer att gå ihop helt igen och ett sexpack är jag inte ute efter. Men jag hoppas att det kan ge lite resultat och gör att magmusklerna blir starkare så de orkar hålla ihop magen hela dagen. Jag försöker helt enkelt att sluta fokusera på själva delningen och istället lägga fokus på att bli starkare i bålen. 


Träningskläders inspo:


Jag gillar skorna skarpt. 
Allt finns att köpa på ellos.

Kommentarer
Postat av: Linda Nyström

Hur mycket måste du äta? Visst är det lurigt med fördelningen? Den är ju jobbigast :)

Svar: I kcalmängd menar du? 1826 kcal. Visst är det lätt att komma upp i den mängden men inte genom att äta rätt haha.
Fick lite negativkritik idag för att jag äter för mkt mackor, älskar ju det, så det måste jag ändra på.
Hur mkt skulle du äta? Va det svårt att äta rätt å så tycker du? Hjälpte det dig mkt?
Linda

2015-01-30 @ 12:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design