Lördagens festligheter och outfit

Lördag och ikväll står vi för festligheterna. Vi ska fira med våra närmsta att vi har gift oss. Och vilket datum passar inte bättre till det än 14 februari - kärlekens sk dag.

Jag kan lova att jag har haft stora problem med att hitta kläder till kvällens baluns. Jag har gått igenom stadens butiker, letat som en tok på internet den senaste 1,5 månaden tillbaka och det har varit många turer framotillbaka till Ica för att hämta och skicka tillbaka diverse paket. Till slut fick jag nöja mig med en klänning som även den va tänkt att skickas tillbaka. Men jag hittade helt enkelt inte ngn som jag föll pladask för. 

Så ikväll blir det helt enkelt en svart klänning , svarta pumps och silversmycken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design