Here we go again

Så var det dags för mini här hemma att få vattkoppor. Vi är inne på tredje dagen nu och än så länge är det inget som märks på henne förutom att hon har en massa prickar. Och jag hoppas innerligt att det inte blir så farligt utan att det blir som för oliver - ganska lindrigt!

Trots att timingen va lite illa vald så känns det rätt bra att de har haft det sen. Både för deras skull och för vår då jag ändå är hemma nu. Hade jag inte varit fl nu så hade det inte blivit mer än 3 dagars jobb på minst 3 veckor. 




Än så länge har hon mellan 20-30 koppor och vissa har redan spruckit så jag håller tummarna för att det håller sig på den här nivån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design