Göteborg

Precis hemkomna efter en snabbvisit i Göteborg, en mkt trevlig sådan. 
Jag och A åkte upp igår med tåget där vi mötte upp mina svärföräldrar och svägerska med respektive. Det blev lite shopping och sedan var det bokat bord på Manana. Maten va lika god som sist och vinet var toppen. Ett vin som jag måste ta och köpa hem. Alltid kul när man hittar ngt som man riktigt fastnar för. 


Manana är en restaurang jag varmt rekommenderar om ni gillar tapas, otroligt gott, däremot är det oerhört lätt att hamna i matkoma efteråt. Man äter o äter precis som det inte finns någon morgondag. 

Idag tog vi tåget hem direkt efter frukost då A o O ska iväg och titta på HV när de spelar. 
Himla smidigt med tåg måste jag säga, speciellt om man ska bo så nära tågstationen(Clarion post), bara att kliva av och in på hotellet och ungefär samma när man kommer hem. Dessutom är det ganska mysigt och skönt att åka tåg om nu tågen går som det ska vill säga utan en massa förseningar mm. 


En snabbis på stan hanns det med oxå. Hade rekat på it tidigare så visste precis vad som skulle köpas. Fanns en himla
massa fint till de små och kunde ha köpt hur mkt som helst, men det dröjer inte så länge tills det blir Gbg igen så får kolla mer då.
Detta från Zara och Hm blev det iaf till de små. Älskar verkligen jeanskjolen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design