Bloppis

Jag ger mig på att försöka sälja ytterligare lite grejer här igenom bloggen och gör precis som min kära svägerska anordnar en liten bloppis till.
Tanken va först att jag skulle boka ett bord på loppisen uppe i jönköping men jag har insett att tiden till det räcker knappt till just nu. Så ger det ett par dagar här annars läggs det ut på tradera. Så vi börjar väl beta av några kassar som skulle åkt upp till jkpg. Har även lagt ut en del via Facebook på köp och sälj.
 
Först ut kommer lite inredning, leksaker samt lite barnkläder till tjejer.
Vill ni förresten kika in min svägerskas bloppis så kan ni titta HÄR
Hon säljer en hel del inredning samt flera Odd Molly plagg.


Ljusstake Cult, två små skavmärken på sidan
60kr

Kiwi lykta 
30 kr


Nytt större Yankee candle(nypris 210kr)
100 kr



Läppar fr Kosta Boda
200kr



Stor Jelly Bean skål
250 kr

550 kr för allt 


Pyjamas paket i strl 62/68
60 kr
Bodysuit MOLO strl 68
50 kr
SÅLD
Klänningpaket strl 68
40 kr
Klänning MOLO strl 68
50 kr
Såld
Oanvänd top MEXX strl 68
50 kr
 
Alla barnplagg kan köpas för 200 kr

Det kommer mera..... 
 

Kommentarer
Postat av: Marie Ek

Jag köper gärna de 2 MOLO plaggen! Va kul med bloppis med flickkläder då våra tjejer är födda nästan samtidigt på året så det blir rätt säsonger :) Håller ögonen öppna för fler plagg :)

Svar: Toppen 👍. När vill du att vi ska ses? Säg till om det ät ngt specifikt du är ute efter har flera kassar med kläder 😉
Linda

2015-02-24 @ 11:59:37
Postat av: Marie Ek

Jag ska ut en runda i eftermiddag så jag skulle kunna komma förbi sen när jag ska hem men vet inte exakt vilken adress?
Jag gillar ju ljusrosa puttinuttiga kläder :) stl 62/68

Svar: Om du skriver ditt mobilnr här så kan jag messa adressen (jaggodkänner inte den kommentaren så är d ingen annan som ser ditt nr :) så kan jag kolla om det är några mer kläder å messa bild.
Linda

2015-02-24 @ 12:14:04
Postat av: Emelie Jalonen

Linda! Vad kul....!!! Läpparna blev jag grymt sugen på & ljuset!! 😬

Svar: Du får gärna köpa dem om du vill ☺️
Linda

2015-02-24 @ 21:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design