Behöver smakråd

Jag behöver lite smakråd. Fick hem ett par skor som jag har beställt och jag kan inte bestämma om jag ska behålla de eller ej.


Tänkte att de är perfekta att ha tex när man ska till affären lite snabbt, andra ärenden, ute å gå med vagnen, storstadsvänliga....

Det är ju inget jag behöver eller måste ha egentligen men en del av mig vill verkligen ha dem. Försöker hitta fördelar som väger upp så att de kan stanna men jag är ändå osäker.... Vad tycker du? Fina? Behålla eller skicka tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Lina C

Jag gillar dom! Vill ha ett par vita 😍

Svar: Vita skulle kunna få flytta in här oxå 🙈
Linda

2015-02-08 @ 12:51:25
Postat av: Frida W

Jag har likadana ✌️ så jag tycker såklart de är keepers! :)

Svar: Ja de får nog stanna trots allt ☺️
Linda

2015-02-08 @ 22:38:27
Postat av: Johanna

Itś a keeper!! Dem är så snygga 👌 Har också tittat på sådana fast dem vita men aldrig köpt några!

2015-02-09 @ 22:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design