Bar - och dessertbord/godisbord

 
 
Något jag hade bestämt för längesen är att jag ville ha ett godisbord på festen. Där gästen kunde ta en liten skål och plocka till sig det den ville.
 
Och något jag och Alex är rörande överens om är att på en bra fest ska det finnas mängder av alkoholhaltiga drycker i diverse former. Så jag satte ett bord jämte en kyl som va fylld med diverse drycker, vin, öl, bubbel, snaps, starkare drycker, blandvirke, alkoholfritt mm till våra törstiga vänner. Under bordet hade vi även våran röda låda som är känd och väldigt uppskattad ibland våra vänner. Och sedan fick de helt enkelt ta vad som passade dem, självservering med andra ord.

Enkelt men uppskattat! 







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design