Vab

Vi har känt det på oss att det är ngt på gång med vår lilla tjej här hemma och idag fick vi det svart på vitt. Ögoninflammation. Helt geggiga o svullna är ögonen på henne, lilla stackarn. Samtidigt är jag livrädd för att jag kommer få det oxå. Igår kväll lekte vi o busade för fullt och hon kliade sig hela tiden i ögonen men jag trodde mest det va för att hon va trött.
 Med tanke på vad schemat säger den närmsta veckan så är det inte läge för sjukdom för min del.  Får hoppas att vi andra slipper o att detta går över smärtfritt för henne.

Min älskade lilla flicka

Nu blir det tvätt av diverse handdukar o dylikt här hemma! 

Ha en fin tisdag! 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch stackars Molly,krya på sig 😊 Håller tummarn för att du får hålla sig frisk ✊🏾

Svar: Tack ❤️
Linda

2015-12-01 @ 11:30:58
Postat av: Anonym

Å lilla stumpan!! Krya på dig lilla molly!! Många kramar fam Calan ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Linda

2015-12-01 @ 20:36:54
Postat av: Anonym

Tvätta ögonen med koksalt flera ggr om dan så är det borta snabbt!!

2015-12-02 @ 17:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design