Redan torsdag

Trots att jag har otroligt långtråkigt dag in o dag ut så går dagarna skrämmande fort. 
Senaste dagarna har jag haft en enorm huvudvärk och ont i nacken. Har trott att det beror på att jag bara varit inne i flera dagar. Det gör ju att man känner sig sjuk. Men igår fick jag även feber så jag vet inte. 
En annan grej jag märkte igår var en sk komplikation efter operationen - dvs vätska i magen. Det är en av komplikationerna som uppstår om man är för aktiv. Men vill knappast påstå att jag varit aktiv, visst jag har hämtat posten som den stela tant jag känner mig o försökt plocka undan lite då det är väldigt jobbigt o bara sitta o se på allt stök. Men annars har jag varit stilla precis som jag blivit tillsagd.  
Får se om jag ska ringa upp idag eller om jag bara väntar till nästa återbesök som är på tisdag.

För att se om du har vätska i magen så trycker du på ena sidan o skvalpar det på andra sidan så har du fått vätska i magen. 

Syns inte på bilden men naveln börjar faktiskt se ut som en navel och blåmärkena i ljumsken är nästan helt borta
Magen är fortfarande väldigt svullen och i mina ögon väldigt obehaglig. Men igår var det första gången jag inte fick blodtrycksfall när jag tog av korsetten. Så High five på den! 

Kommentarer
Postat av: Linda N

Det ser ju jag att det kommer bli kanon när det är läkt och fint. Naveln ser ju finnemangs ut :D Hang in there!

Svar: Låter bra :) 😘
Linda

2015-12-17 @ 19:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design