Molly



Min älskade underbara lilla tjej. Det händer så mycket just nu och det kommer nya ord hela tiden. Meningar med två ord har det varit länge men igår hörde jag eller åtminstone var det första gången jag noterade en mening med tre ord:

- Titta pappa häst! 

Jag blir helt varm i hjärtat och det går inte att dölja den stolthet jag känner varje gång hon säger eller gör något nytt. 

Igår när barnen kom hem efter att ha spenderat en natt hos farmor o farfar så sprang hon fram till mig o sträckte ut armarna och ville att jag skulle lyfta upp henne. När jag sagt att jag inte kan en andra gng blev hon jätte ledsen.  
Om några månader tänker jag lyfta upp dig o aldrig släppa ner dig igen. 

Har ju en stolthet till - Oliver. Min fina snälla vackra pojke. 
När jag frågade honom vad han önskade sig i julklapp fick jag svaret:

- jag önskar mig det jag får.

Kärlek 




Kommentarer
Postat av: Karin

finaste ongarna <3

Svar: ❤️
Linda

2015-12-14 @ 13:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design