Gott nytt år

Sista dagen på 2015.... 

Jag gillar känslan med nytt och fräscht och det är lite samma sak med ett nytt år. Jag är så redo för ett nytt år med blanka sidor. 

2016 hoppas jag blir ett friskt år där jag kan hitta tillbaka till träningen, växa och utvecklas som person, vara den bästa mamman jag kan vara till oliver o molly, en väldigt bra vän och jobbarkompis o den bästa frun till A. Den bästa versionen av mig helt enkelt. 
Dessutom så tänker jag gå tillbaka till blondin!

Önskar er alla ett riktigt 
Gott Nytt År






Kommentarer
Postat av: Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Låter som bra idéer inför nya året :)

Svar: :)
Linda

2016-01-02 @ 00:18:41
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design