Våran påsk

Helgen har varit underbar på alla sätt o vis! Kvalitetstid med nära o kära, god mat, sol och lek. Mer kan man inte önska. 
De stora barnen på påskafton

På självaste påskafton var det fullt ös här hemma på både stora o små. Ett stort plus va att det va fint väder så barnen kunde vara ute o spela fotboll och killarna satt i solen o skötte grillen. 
Klockan två hoppade vi i säng mer än nöjda med em o kvällen tillsammans med några av våra finaste vänner. 

Påskdagen tillbringades mest på baksidan



Efter en härlig em på baksidan idag med både fotboll och även lite stillasittande med en korsordstidning så var det sedan dags för 1 års kalas.


Kusinen fyllde 1 år


Efter en helg med fullspäckad kalender och då jag dessutom va uppe tidigt i morse o tränade så är jag så trött nu att jag knappt kan hålla ögonen uppe, så nu ger jag upp för idag o tar natten.

Som jag nämnde tidigare så är numera påsken en av mina favorithögtider 💛. Vilken härlig helg. 


Kommentarer
Postat av: Karin

Ser underbart ut! Saknar er 💚

Svar: Dito 😘
Linda

2015-04-07 @ 23:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design