Torsdag

Snart beger sig jag o barnen ner mot Halmstad för att andas lite havsluft ett par dagar. Ska bli väldigt skönt med lite miljöombyte och O är övertaggad redan.
Det är så kul att både han o M gillar att vara i stugan och i Halmstad lika mycket som sina föräldrar.

Fick hem det här schampot o balsamet igår. Har sprungit på märket både här o där och har länge velat prova. Dels är designen och färgerna ihop så fina så bara där är ett stort plus. Förresten är det ngn mer än jag som köper saker som tvättmedel, sköljmedel, dushcreme, deo mm efter hur flaskan ser ut? Jag köper tex alltid flaskor som är rosa, tror på ngt sätt att de luktar/är lite bättre än de andra som är tex gula, vita el blå.


Efter första användningen så bådar det gott. Håret blir mjukt och det luktar gott. 
Tror dock inte att det räcker så länge då flaskorna är mindre än tex sebastians som jag använder annars. Får se hur länge håret håller sig fräscht men än så länge får de 3,5 av 5 möjliga.

Kommentarer
Postat av: Nyström

Åh, väntar spänt på uppdatering om betyget. Har inte vågat prova själv ännu ;P

2015-04-20 @ 11:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design