Rena bergodalbanan

Om gårdagen vart en av de bättre dagarna så får väl denna klassas som en av de sämre. Motivationen till det mesta är som bortblåst och jag har en inre stress och nervositet som inte riktigt vill ge med sig. 
Är medveten om vad en av anledningarna är och det är att London närmar sig med stormsteg. Jag är så fruktansvärt nervös inför resan att jag skulle kunna bryta ihop närsomhelst. Jag har aldrig gillat att flyga men heller aldrig förstått riktig flygrädsla, förräns nu. En känsla jag inte är vidare bekant med men som är oerhört påfrestande för mig, hjärtat rusar, stressen står en upp i halsen och gråten är inte långt borta. Håller tummarna hårt för en snabb, smärtfri o lättsam resa när det väl är dags. 

Den här torsdagen lär inte gå till historien som en av de bättre. Men den är ju inte slut än så vem vet det kanske vänder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design