Påskkänsla

Idag fick jag en riktig Påskkänsla. Det är väl egentligen samma sak som vårkänsla men ändå lite mer helgkänsla. Förstår ni känslan då?! 😉

Beror nog mkt på vädret och alla dessa vårtecken som blommor, knoppar som håller på att slå ut, gräsklipparljud o mindre attraktiva saker som getingar, skalbaggar o spindlar. 
Hur som så ska det bli härligt nu med påsken och allt vad det innebär.  I år firas påsken hemma hos oss och vi är 12 vuxna, 5 barn och 4 minis så det lär bli fullt hus. Vet inte varför men den här påsken ser jag fram emot mer än vad jag gjort tidigare och känner att jag vill gå all in när det kommer till allt. 

Försökte få oliver att klä ut sig till påskkärring idag innan dagis då det va påskfest där. Men det ville han inte utan han skulle bara äta godis o tårta sa han. Jaha, kanske nästa år istället då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design