Olivers födelsedag

I fredags fyllde som sagt våran lille kille 4 år. Och han fyllde minsann år hela dagen, det gjorde han klart för alla. 

A hade tagit ledigt fr jobbet så vid kl nio så styrde vi bilen upp mot jkpg o Leos lekland. 



Vi spenderade 3,5 timme där och oliver va helt exalterad hela tiden. Vilket jag kan förstå då det är ett perfekt ställe för barnen att leka av sig på.( även för de större barnen, säg tex en kille/man i 29 års åldern) . 
Det va nästan så att jag fick tårar i ögonen när jag såg hur lycklig oliver var. Finns det något bättre än att se de små liven glada o lyckliga?! 




Högst upp!
Klättra upp var inga problem men sen när han såg hur högt det va och insåg att han måste åka rutschkanan ner blev han allt lite skraj. Han åkte dock ner utan några invändningar, förmodligen pga att det va andra barn efteråt.
Men som sagt det va nog allt lite...


... läskigt ;).
Väl nere så hoppade o studsade han av glädje o skrek: ja vågade ja vågade 


M va lite tveksam till detta ställe till en början men fann sig rätt snart

Munnen gick i ett på O om alla rutschkanor mm




Väl hemma sen blev det fotbollsspelande på baksidan och önskemiddag i form av den avancerade maträtten korv o makaroner. 

Verkligen kul att ha en sån här dag då O fick välja och bestämma vad han ville. Och jag tror att han va riktigt nöjd med son födelsedag. 

Som jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Emilia

Wow vilken födelsedag för honom, förstår att han var full av glädje! 😃🎉👍

2015-04-14 @ 20:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design