Oliver 4 år

Att våran älskade hockeykille redan hunnit bli fyra år är helt ofattbart. Jag satt igår och tittade igenom gamla filmer från hans första år och det känns som inte alls längesen. 

Den där söndagen då du föddes förändrades våra liv helt. Innan du kom hade jag ingen som helst aning om vad livets mening va och jag trodde att jag visste vad att älska innebar. Jag hade ingen aning. Inte förrän du kom.

Då - en liten men högt älskad kille på 3940 g

Ibland är det skrämmande hur mkt man kan älska. Men det finns verkligen inga som helst gränser när det kommer till hur mkt man faktiskt kan älska sina barn.
Idag - en lillgammal och envis hockeytok men så godhjärtad och fin storebror 

Jag är så tacksam och oerhört stolt över att jag få vara din mamma

Grattis på födelsedagen min älskade Oliver. Om du bara visste hur mycket glädje du ger oss varje dag. 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh. Stort Grattis Oliver. Kramar från Julius, Emelie och Micke

Svar: Oliver hälsar o tackar ☺️
Linda

2015-04-10 @ 10:07:26
Postat av: Sandra

Stora killen, grattis i efterskott oliver 🎂

2015-04-11 @ 13:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design