Ny hårfärg

Igår var jag hos frisören, ett mkt välbehövligt besök. Tro det eller ej men nu är jag återigen inne på att bli lite mörkare i kalufsen. Kände dock inte att jag ville bli det pang bom direkt och i te nu till våren. Så en bottenfärg, en mörk slinga och en ljus slinga samt en kall nyansering fick det bli samt 4-5 cm på längden. Så efter 3 Tim och 40 min så blev resultatet såhär.



Älskar dessa lockar och skulle önska att min frisör kunde flytta in hos mig och göra dessa på mig dagligen 

Är faktiskt väldigt nöjd med resultatet och det känns kul att testa ngt nytt. Håret är ju fortfarande ljust men med en del mörkare skiftningar. Inte sådär helljust som jag brukar vara. 
Får se hur länge det håller om jag fortf är inne på att ta det ett steg längre till hösten eller om jag återigen vill bli ljus. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt 👌

Svar: Tack 😊
Linda

2015-04-03 @ 11:45:32
Postat av: Emilia

Supersnyggt!! 😘

Svar: Tack hjärtat 😘
Linda

2015-04-03 @ 15:53:41
Postat av: Issa

Åh så snyggt, älskar när det skiftar men inte är "för mkt" :)

Svar: Tack! Är dock inte så nöjd längre. Gillar färgen i topparna men uppe vid benan är det typ morotsfärgat. Ser nästan ut som en misslyckad blondering 😔. Men det lägger sig förhoppningsvis ✊
Linda

2015-04-04 @ 09:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design