Mysdag med mina hjärtan

Onsdagar är min och barnens dag. Oliver är alltid ledig då och vi har som en liten tradition på senare tid att gå och fika. Lite vardagslyx samtidigt som det är väldigt mysigt och roligt att sitta och lyssna på Olivers lillgamla funderingar och kommentarer. Idag hade vi även sällskap av barnens farmor vilket va väldigt uppskattat. 

Dessa två alltså 💗


Alltid samma fika för lilleman - glass, stooor bulle och Festis. Ingen variation där inte. 

Innan fikat passade vi på att ta en runda inne på eko för att spana in leksakssortimentet och köpa nya Pippi gubbar som Oliver tjänat ihop till. Så när vi kom hem sedan blev det soffmys och Pippi på rymmen. Va faktiskt riktigt skönt med regnrusk utanför så man slapp gå ut och kunde mysa inomhus istället.

Nu tänker jag följa barnens ex och ta natten. Imorgon är det tjejkväll på stan så vi tjejer ska ut och äta tapas. Väldigt efterlängtat! 
Men först ut imorgon väntas brunch hos L. Här pratar vi en riktig toppen dag! 



Kommentarer
Postat av: Issa

Låter verkligen som en toppendag! Hade gärna bytt med dig :). sj har jag packat, packat o haft mäklaren på besök. Nu väntar en kvällstur på jobbet utan vare sig shopping lr tapas... ;).
Kram

Svar: Åh spännande, vad sa mäklaren då? Ska lgh läggas ut nu då alltså?
Kram
Linda

2014-09-25 @ 12:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design