I min väska

Här kommer ett typiskt ytligt blogginlägg. Detta är något en annan , nyfiken som man är, tycker är roligt att se så jag tänkte jag kunde visa er vad som finns i MIN väska.

Nu för tiden är ju oftast molly med mig så egentligen har jag oftast skötväskan med mig som är full av diverse måste-ha-grejer till molly samt en del nödvändigheter för mig. Men är inte M med mig är det denna väskan som följer med oftast. 


• plånbok
• almanacka, penna
• solglasögon (åker nog snart ur väskan med tanke på årstiden)
• tuggummi
• nycklar
• plåster
• nagelfil
• puder och läppstift/läppglans 
• och självklart mobilen
Plus lite små papper/skräp som jag passade på att slänga nu.
Förutom plånbok, mobilen och nycklar så är Något för läpparna ett nödvändigt ont. Jag har läppsyl/läppglans/läppstift överallt här hemma och i diverse väskor. 

En annan sak som är viktig är min almanacka. Trots att mobilen har en kalender så kan jag inte riktigt släppa det gamla hederliga sättet att skriva ner kom-i-håg grejer. Dessutom använder jag almanackan som lite av en dagbok och då behövs det en lite större variant.

Det är vad som finns i min väska, vad finns i din?! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design