Besvikna

Tanken va ju att jag, barnen och mamma skulle åkt ner till Halmstad idag för att spendera lite kvalitetstid i stugan. Planerna gick ju helt klart i stöpet!  Och jag vet inte vem som är mest besviken jag eller Oliver(el mamma). 

Vi hade sett fram emot det här sen det bestämdes för två v sen och har räknat ner sen dess. Räknat hur många gånger vi måste sova innan vi ska åka osv Jädrans magsjuka! 

Sliten och besviken 

Oliver har dock lite svårt att förstå att vi inte kan åka. Han vägrar inse att han är sjuk och frågar hela tiden vf vi inte ska åka. Och precis efter en rejäl tömning konstaterar han glatt att Imorgon åker vi till Halmstad. 

Nej ngn västkust lär det inte bli och jag försöker göra allt för att minska besvikelsen för oss båda. Filmer o glass för Oliver och lite itshopping för min del. 
Samtidigt håller vi tummarna hårt för att vi andra ska slippa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design