Vardag

Får man säga att det är skönt med vardag?! Jag tycker det. Efter månader med smygande, ljugande och en massa hemlighetsmakeri så tycket jag att det är skönt och kunna återgå till det normala igen. Även om lördagen blev mer än lyckad så tycker jag att det är otroligt skönt att det är över. Faktiskt. 
Nu ser jag fram emot lite lugn då det varit mkt fart och fläkt det sista. Ser fram emot att komma iväg lite med enbart Alex och ser fram emot massa bus och familjemys med Oliver o Molly. 

Jag och M är precis hemkomna från Växjö där vi varit och lämnat tillbaka smokingen som Alex hyrt. 
Nu ska det bara städas upp här hemma och fylla på sömnkontot med lite timmar sedan så ser vi fram emot att vardagen sätter igång som vanligt igen. Framåt onsdag eller sådär....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design