Träning

Är det något jag verkligen kommit till att älska så är det gymträning. Jag har tränat på gym förr men det har alltid varit pass (med instruktör) som har dominerat. Tills nu. Jag går visserligen på två pass i veckan för det är himla kul det oxå. Men det är ändå träningen på gym som jag fastnat för. 

Känslan av att knappt kunna trycka ner gaspedalen i bilen eller kunna ta sig uppför en trappa pga att benen är så skakiga efter ett pass är en riktigt fin känsla. 
Det blir roligare och roligare och så fort man ser och känner resultat så längtar man redan till nästa gång.

Nu har jag inte tränat på 1,5 vecka pga halsen och en förkylning (?) men nästa vecka så tänker jag pallra mig dit oavsett. Mår så mycket bättre och blir betydligt piggare om man får köra slut på kroppen ordentligt.


Paket fr fitnessguru igår. Mer protein och nya shakers, rosa såklart. 
Ska testa en ny smak nu, strawberry white chocolate, hoppas på att den är lika god som rasperry.  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, visst är det härligt m träning. Har precis startat upp och köpt mig ett årskort. Tycker du proteinpulver fungerar? Jag funderar på det, då det är svårt att få i sig tillräckligt enb m kosten. Testade en gång, men det blev bara stående i köksskåpet..
Ps, ha en mysig helg med mannen din.
Kram

Svar: Ja jag gillar det. Har med mig det när ja ska till gymmet o tar det direkt efter ett pass. Likaså är det himla bra mellan måltiderna om man är lite hungrig. Jag blev förvånad att det va så gott oxå ☺️ det blir ju ett till plus 👍😀.
Tack så mkt. Kram
Linda

2014-10-24 @ 22:39:11
URL: http://ecarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design