Överkörd

Jag vet inte vad det är med mig. Har ingen ork överhuvudtaget, kroppen är helt slutkörd och hjärnan hänger inte med alls.  Jag sover nio timmar per natt nu och ändå kommer jag knappt upp ur sängen.
Antar att det är ngn sorts förkylning som satt sig i kroppen som gör att allt känns som ett mindre maraton.  Har inte tränat sen i måndags och det gör oxå att man känner sig ännu sämre och äter desto mer onyttigt. 

Den här månaden är den månaden jag absolut inte har tid med sånt här då almanackan är mer eller mindre proppfull med roliga saker. Det kunde lixom inte komma mer olägligt. Men det är ju oftast då bacillerna brukar hoppa på en.

Det jobbigaste med att inte vara på hugget är att man känner sig så oerhört orättvis mot sina barn. Man orkar inte med att hitta på några större aktiviteter och tålamodet tryter.  

Dessa två är iaf pigga och det är huvudsaken. 

Nähä dags att återgå till att gurgla echinagard. 
#alldelesotroligtsyndommig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design