Göteborg

Vilken toppen helg jag har haft. Den har spenderats i Göteborg tillsammans med min stora kärlek och bästa vän, där vi bott på Clarion post (tro det el ej men vi bodde där igen).

Man kan sammanfatta helgen som såhär: otroligt god mat och dryck samt en hel del shopping.






När vi kom till vårt hotellrum väntade där bubbel tack vare våra fina, Niclas å Karin. 

Första kvällen ville vi äta på en restaurang i närheten av hotellet då vi kom upp rätt sent. Så det fick bli Frati där vi ätit gott tidigare. Men den här gången va tyvärr inte smakupplevelsen lika bra som sist även om det va ok. 


Lördagen spenderades på stan för shopping där Alex tog täten. Han shoppade loss ordentligt medan jag inte hittade så mkt av det jag va ute efter. Men en skjorta, lite smink samt kläder till barnen fick jag med mig iaf. 
Avslutade shoppingen i baren på hotellet innan det va dags att fixa sig inför nästa restaurangbesök som va på manana (manjana).


Det va en restaurang som heter duga. Och dit åker jag mer än gärna igen och gärna snart. Så otroligt gott.

Helgen har innefattat allt som jag och Alex uppskattar och värdesätter högt, god mat o dryck, shopping, hotell, hotellfrukost och det bästa av allt, det bästa sällskapet. Jag är om möjligt ännu mer kär i A nu efter en sån fin helg och efter alla fina komplimanger han strött omkring sig. 

Helgens stora.
Blev medlem i en kundklubb och fick för första gången skriva mitt nya efternamn. S T O R T! 

Kommentarer
Postat av: Linda Nyström

Ska jag (vi) nu inte kunna kalla dig "Wilstorp" längre menar du??? Skandal!!! Hihi!

Svar: Haha nej nu är det slut med det, härmed är jag oxå nu Linda N 😉
Linda

2014-10-27 @ 18:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design