Fina vänner

Jag blir helt tårögd när jag tänker på hur fina vänner jag har runtomkring mig.   
De är så underbara på alla sätt o vis och är det något de kan så är det att bjuda på sig själva, släppa loss och kunna ha riktigt riktigt roligt. 

Jag fick så otroligt fina presenter i lördags men en present stack ut lite extra. 
Jag öppnade paket efter paket som va från vardera tjejkompis. Och i varje paket va det bara en lapp där det stod jag ska med! 


Gissa om nyfikenheten blev större o större. 

I det näst sista paketet låg det två presenter från alla killarna och såklart ett kort. 
Och de ska inte med!

I det sista paketet:


Vi ska alltså åka iväg någonstans - alla tjejer!  jag har ingen som helst aning vart vi ska men det spelar mindre roll huvudsaken är att alla ska hitta på ngt tillsammans. Det va verkligen den bästa presenten jag kunnat tänka mig.  Som jag längtar. Och upplägget va himla roligt oxå. 

Fick även två andra väldigt fina presenter.
Fr Johanna å Emil.

Fr Hanna å Tim


Jag är som sagt så otroligt glad och tacksam. Att jag har så fina vänner.
Tack snälla NI för allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design