Tacofredag

Undra hur stor procent av Sveriges barnfamiljer det är som äter tacos på fredagar. vad tror ni?

Jag åt inte tacos innan jag träffade A, jag gillade inte det. Åtminstone hade jag bestämt mig för det. Idag älskar jag det och skulle kunna äta det betydligt oftare. Fast på det sättet vi äter det då. Det finns nog lika många varianter på tacos som det är folk som äter det. 



Här hemma äter vi inte de hårda skalen till. Vidhåller fortfarande att de inte är goda! Sen har vi ingen tacosås på burk utan vi kör med gräddfil och creme fraiche paprika/chili. 





Mer än det på bilden brukar inte jag ha i min tacos, A kan ha riven ost samt lite krossade tacochips oxå.
Tacos är den perfekta fredagsmaten, snabbt, smidigt, gott och passar hela familjen.

Blir väldigt sugen på tacos nu men det är inget vi kommer äta ikväll. Idag blir det istället hasselbackspotatis och fläskfilégryta och det är inte fy skam det heller.

Trevlig fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design