Onsdagstradition

Idag var det dags för fika igen tillsammans med O och M. Det har ju blivit lite av en onsdagstradition, en ganska mysig sådan oxå.  


Alltid samma fika både för O och för mig.
Kaffe å skinkfralla för min del, glass bulle o Festis för O.



Ibland vill jag bara äta upp Oliver.  Trots sin låga ålder så kan han emellanåt låta så vuxen och extremt duktig, en riktig Kalle-redig! Idag var en sådan dag och jag kunde inte annat än att le när han satt o pladdrade på om allt som försegår i hans lilla huvud. 
Åtminstone ända tills han upptäcker en äldre man som står bakom mig och inte har ngt hår, då blir han genast 3,5 igen. Titta mamma han har inte nåt hår på huvudet. Sschh! Men vänd dig om och titta han har inte det! 
Som tur är är han lätt att starta en ny diskussion med som handlar om ngt helt annat innan det blir för obekvämt, min älskade unge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design