Advent på ingång

Nu är det inte långt kvar tills man får plocka fram alla adventsgrejer. Jag som älskar alla julförberedelser längtar efter denna mysiga tid. När första advent kommer plockar vi fram alla julsaker här hemma och pyntar även granen. Jag tycker som sagt att det är mkt mysigare att njuta av allt innan jul. Så fort julen är över vill jag ta ner allt. Det brukar få vara kvar tills nyårsdagen sen vill jag inte se det mer förrän nästa advent.
 
Älskar min flingstjärna och skulle kunna tänka mig en till i ett annat fönster. Du kan hitta den bla på Svenssons.se där bilden är lånad ifrån.
 
 
 
Den här ljusstaken från design house stockholm har jag spanat på länge. (finns bla på designonline.se där bilden är lånad) Tyvärr har jag inget fönster där ja kan ha den men har väldigt svårt ändå att släppa den.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design