Mollys dop

Igår va det dags för mollys dop, äntligen får man väl säga.  Det blev en rätt liten tillställning med inte så mycket folk och en enkel dopfika efteråt.  Känns rätt skönt att hon äntligen är döpt nu med tanke på att hon fick feber här i fredags så va jag osäker på hur det skulle bli. Ett tag verkade det som om den här lilla tjejen gjorde allt för att inte bli döpt. Men som tur är hann hon piggna till. 

Då jag inte lagt in bilderna från dopet på datorn så får det helt enkelt bli mobilbilder i lite olika kvalitet.





















Prästen som döpte Molly heter Anders Hallberg och han va vi alla jätte nöjda med. Väldigt enkel, lättsam och nog väldigt populär hos barnen. Kan varmt rekommendera Anders Hallberg till dop eller liknande. 


Kommentarer
Postat av: lina calan

Å vad fina ni va!!! Och vilken fin tårta 💗💗💗

2014-05-11 @ 20:23:42
Postat av: Nyström

Enkelt dopfika va?! Köss mig i röva! Tack för grattishälsning! Kom så många att jag inte hann med och svara. Tänk att det ska bli sånt liv bara för man fyller 20 ;D

2014-05-12 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design