Molly 4 månader

Tänk att det redan gått fyra månader sen våran Molly kom till oss. Och vilka underbara månader det har varit. Emellanåt har jag fortfarande svårt att tro att det är sant. 


4 månader
60,5 cm
6490 g 


Oliver är redan hennes stora idol och hon lyser upp när hon ser honom och skrattar mkt när han pratar med henne. Brukar stå och tjuvtitta på dem när oliver pratar o gullar med henne och kan då nästan fälla en tår av lycka när jag ser hur en fin syskonrelation växer fram.

Förutom oliver så är hennes händer det allra roligaste. Hon vänder o vrider o kikar för fullt på sina händer. Greppar saker för fullt, klänningen den åker upp och ner och nappen åker ut efter att hon råkat dra ut den med hjälp av napphållaren vilket gör att hon blir ganska arg då nappen inte är där hon vill. Hon har med andra ord inte så stor kontroll över sina små gulliga händer ännu. 

Det har hänt en hel del den senaste månaden och förutom upptäckten av sina händer så har hon även märkt att hon har en röst. Och den används för fullt vill jag lova, gärna höga toner. Hon tjatar å pratar för fullt och emellanåt undrar jag om hon varit en kanariefågel i  ett tidigare liv.






Kommentarer
Postat av: Sandra

Guuuud å söt hon är eran pärla :)

Svar: Tack så mkt Sandra :), vi kan inte annat än hålla med dig ;)
Linda

2014-05-25 @ 10:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design