Nostalgitripp

Då jag inte får börja träna än på ett tag så blir det rätt många pw:s för min del, både med och utan barnvagn.
Och då det är lite roligare med musik i öronen så har jag grävt fram min gamla ipod och det blir en nostalgitripp som heter duga.
Längtar efter att få gå ut och gå nu så jag kan få lyssna på ipoden och vill knappt att mina promenader ska ta slut då många av låtarna framkallar fina minnen som jag har tillsammans med de vännerna jag haft under tonåren/ungdomsåren. Så om ni ser mig leendes eller tom skrattandes på ngn av mina pw så beror det helt enkelt på att jag tar en tripp down memory lane.
 
 
 
En favoritlåt jag har än idag, vrid upp och spola fram till det bästa på 6:54.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design