Aw

Ikväll är jag medbjuden på aw tillsammans med Karin och hennes vänner. Känns lite konstigt å säga att jag ska på aw med tanke på att jag inte jobbar men hur som haver, iväg ska jag iaf och det ska bli himla trevligt.

Trots att fredagskvällarna är lite smått heliga och oftast betyder familjemys så ser jag fram emot att få komma iväg en stund och umgås lite med bara tjejer, äta gott och få ha rena kläder på sig(om inget oväntat händer vill säga) i mer än en timme. 


Ska bara mysa klart med Molly sen är jag redo att hoppa upp på cykeln för att möta upp K. Och med tanke på att M blev lite sur för att jag störde hennes powernap så passar det rätt bra att börja bege sig nu. 

Ett par jeans och en ren kavaj utan bebisspya och det känns som jag är redo för bal! 

Ser ni paketet i bakgrunden, där i ligger det efterlängtade tältet från granit. #gladmamma

Trevlig fredag hörni! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design