Newin

Igår hämtade jag ut ett efterlängtat pkt på posten. Man kan säga att det va en sommarpresent till mig själv, från mig själv.

Och det va inget mindre än en canna cardigan från Odd Molly. Just denna modellen är en favorit då den inte bara är väldigt fin utan väldigt lätt. Den är lite tunnare. 
Förra sommaren köpte jag en i blått och har väntat på att det ska komma i andra färger. Och sent i vinter fick jsg veta att det skulle släppas nya till sommaren. Så det har blivit många besök på bla country dreams, där den är köpt, för att se om den kommit in.


Och i slutet på maj så gick den att förbeställa. Lycka!
Och som en liten extra present fick man även en liten gåva i form av ett doftljus,voluspa. 


Hade glömt bort det då jag köpte två voluspa ljus igår,  dock inte i denna doft.   Har inte tänt denna än men den doftar väldigt gott. En klart godkänd bonus och kul överraskning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design