Måndag

Just nu känner jag mig totalt överkörd, är helt slut i kroppen. Och det finns egentligen ingen större anledning men ändå är jag helt o hållet slutkörd.

Ha ägnat några timmar på stan idag och  fyndat lite barnkläder samt hittat några överdelar till mig.



Färgglatt till barnen... 


Och svartvita mönster till mig.

Tanken var att hela familjen skulle gått ut och ätit idag men då alla i stort sett va väldigt trötta och Oliver tog pris som världens gnälligaste treåring så fick det bli hämtmat. Restaurangbesöket får vänta!

Mina fina tre❤️

Kvällen lär fortsätta i samma slappa anda. Fotboll på tv för de som är intresserade av det och törstsläckare på altanen för de som är intresserade av det.







Kommentarer
Postat av: -A

Jävla tönt blogg har du hahaha

2014-07-01 @ 19:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design