Halmstad

Efter ett besök hos farbror doktorn för att kolla vf min mage fortf är så svullen så styrde vi bilen ner mot västkusten och stugan.
Värmen va likadan här så det blev lite plaskande i poolen för pojkarna samt Molly medan min kära mor och jag höll oss i skuggan. 



Efter en liten stund, tro det eller ej, så började det faktiskt regna. Man vågar knappt tänka tanken, än mindre säga det högt men det va faktiskt lite skönt. Skönt att få sätta sig på altanen och bara få lyssna på ljudet av smattrandet. 
Regnet va inte direkt långvarigt och tur är väl det så nu sitter vi här i sällskap med min moster o man som kommit på besök. Det vankas trav för herrarna och vi andra ska nog bara fortsätta njuta av den här fina fredagskvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design