Lördagkväll

Vilket väder det är ute, blåsigt och kallt. Blev inte mer än en timme i pulkabacken då vinden blåste rätt igenom kläderna. Och det dröjde inte länge förrän man kände sig som en vandrande isbit. 

Ska bli riktigt skönt med lördagsmys nu. Krypa upp i soffan tillsammans med min bättre hälft, lite tända ljus, en film och lite godis. En perfekt lördagskväll om du frågar mig!


Försökte klä mig varmt då det va svinkallt ute men termobyxorna passade ju inte riktigt så magen fick hänga utanför.




Oliver märkte då inte av ngn kyla, påstod han iaf. Men tror att även han uppskattade att komma in i värmen sen.


Trevlig lördagskväll! 






Kommentarer
Postat av: Caroline gravid med 2an

Grattis till bebis i magen :)
När är det dags?
Följde dig när du va gravid med oliver, vi va gravida samtidigt då med :)

Svar: Tack så mkt :) och grattis själv:). Vad roligt!
Jag är beräknad den 31 jan men ska göra planerat snitt några dagar tidigare.
För din del är det ju dags snart, spännande :) mår du bra å så?
Linda

2014-01-19 @ 22:06:17
URL: http://Carolineaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design