Bebisrummet...

..i grått och vitt börjar att ta form.
 
Trots att jag har rätt svårt att förbereda allt inför bebisens ankomst, då jag inte vågar ta ut "segern" i förskott, så känner jag samtidigt att vissa saker är ett måste som gör att jag känner mig stressad om det inte förbereds. Så lite dubbla känslor där.
 
Det blev inte den tapeten vi tänkt från början utan istället tog vi en med grå bakgrund.
(ingen aning vad det är för spökskugga i hörnet)
 
stringhyllan pocket får bebisen behålla då Olli fått en större version
 
 
 
 
 
Jag hittade inget skötbord jag ville ha som inte kostade en förmögenhet så vi beslöt oss för att fixa ett så som vi ville ha det.
 
En ikea malmbyrå fick det bli och sen monterade min händiga sambo en platta med sidor på och sedan lade vi bara en skötbädd på. Simsalabim så blev det ett skötbord så som vi ville ha det.
Jag ville slippa se alla grejer man behöver så som salvor, puder, tops, servetter, termometer med mycket mera då det ser så stökigt ut. Men samtidigt vill man ju komma åt det snabbt och smidigt. Nu ligger allt prydligt i lådorna, man slipper se det men man kan komma åt det snabbt.
 
Det är en hel del kvar att göra i barnrummet, men det viktigaste är fixat och resten får vi ta när bebis väl anlänt.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ISSA

Superfint! Ibland är det rätt bra att vissa saker är alldeles för dyra. Då får man chans att vara lite kreativ istället :)

Svar: Precis :)!
Linda

2014-01-07 @ 08:56:48
Postat av: Medeltiden

Jättefint ni fixat. Så spännande med en ny liten familjemedlem snart.
Kram

Svar: Tack :)! Ja det ska verkligen bli riktigt roligt, vill bara att tiden ska gå liite fortare nu så man får träffa den lille :)!
Linda

2014-01-07 @ 20:05:22
URL: http://ecarlssons.blogg.se
Postat av: Sofie K

Tummen upp på den!! Precis så går mina tankar kring vårt lilla rum:)

Svar: Ert lilla rum? Ska ni oxå få en liten bebis??:) stort stort grattis i så fall! :)När är det beräknat?
Linda

2014-01-08 @ 08:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design