20 fakta

Det har figurerat på instagram en hel del och jag tänkte att det kunde va en kul grej att skriva här på bloggen. 
Speciellt när man har lite brist på fantasi vad gäller blogginlägg.
Såhär kommer 20 fakta om mig.

1. Jag är extremt mörkrädd. Så fort det mörknar ute så känns det som alla möjliga sorters monster gömmer sig bland skuggorna.
2. Är beroende av läppglans/läppstift och favoriten just nu är läppstiftet Blankety från MAC.



3. Skulle aldrig äta ägg med brunt skal.
4. Gillar inte oanmälda besök. 
5. Är skitkass på att kallprata.
6. Älskar design och inredning.


7. Tycker att fötter är extremt äckliga. 
8. Är helt o hållet och totalt shoppinggalen. 
9. Är därmed väldigt duktig på att spendera pengar.
10. Älskar smink och gillar speciellt nagellack och ögonskuggor. Kan använda alla möjliga olika färger! 
11. Trivs som fisken i vattnet i vårt svart/vita hem och tycker att hemma är favoritplatsen på jorden.





12. Känner mig extremt lyckligt lottad över allt som finns i mitt liv.
13. Gråter lätt, vare sig det är av lycka, frustration, glädje, ledsamhet eller av ren och skär ilska.
14. Avgudar mina älskade pojkar här hemma och dem är en stor anledning till min lycka här i livet.


15. Är en riktig hönsmamma.
16. Va totalt skoberoende innan jag blev mamma, köpte alltid nya och hade över 80 par. Många använde jag aldrig utan va bara fina att titta på. 
17. Tycker det är jobbigt att stå i centrum och har inget som helst behov av att synas eller höras.
18. Är världsförälder 
19. Tycker att snålhet är en av de värsta egenskaperna en människa kan ha.
20. Längtar oerhört mkt efter att kunna börja träna riktigt ordentligt igen. 



Kommentarer
Postat av: Linda Nyström

Va?! Att diskriminera de stackars bruna hönorna ;D bruna hönor får bruna ägg och vita hönor får vita ägg. Men det visste du kanske redan :) bruna hönor är av nån anledning snällare och mer tillgivna än vita dessutom. Vi har haft båda sorterna nämligen... Men hönor är lustiga djur tro mig :D

Svar: Kan ingenting om hönor, men det verkar visst som att jag diskriminerar bruna hönor då ;) haha.
Linda

2014-01-22 @ 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design