Måndag

Godmorgon!
Båda barnen sover och för första gången sen molly kom så sitter jag och äter frukost helt ensam. Jag vågar knappt röra mig eftersom jag är så rädd att ngn ska vakna. Som alla småbarns föräldrar vet så händer det ju inte ofta att man får sitta ner i lugn och ro och njuta av maten. För Små barn måste ha ngn inbyggd sensor då de känner av att deras föräldrar ska äta, för så fort man sätter sig brukar de vakna och gärna skrika.
Trots att båda sover så är det svårt att njuta av maten, den stressäts ändå eftersom de kan vakna när som och vill helst vara klar till dess. Sånt är livet :).

Februari i år är inte mkt annorlunda mot förra året, åtminstone inte när det kommer till sjukdomar. De avlöser varandra här hemma och oliver har nu rykt på världens förkylning stackarn. Så det får bli ytterligare en dag hemma och inomhus. Hoppas på att han blir piggare snart så att han får gå till dagis och leka med sina små kompisar. 


En inte så pigg kille.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design