Första shoppingturen för mor och dotter

Efter ett flertal suckar och dussinet morrningar då jag gått igenom min garderob utan att finna ett enda plagg som jag kan få känna mig någorlunda fin i så bestämde jag mig för att ta molly och besöka några affärer.

Nu är det inte direkt magen som gör att jag inte få på mig mina kläder då den sjunkit tillbaka en hel del ( dock en lååång bit kvar till mål) utan det är bröstkorgen som är problemet. 
Tyvärr verkade det problemet även hänga med in i provhytten så den här shoppingrundan blev dock ingen större succé. Vill inte lägga några större summor på kläder nu heller då jag inte har några planer på att behålla den här kroppshyddan någon längre tid. 





Vi kom iaf inte tomhänta hem och trots att våran första shoppingtur inte kommer att gå till världshistorien så lär det definitivt inte bli våran sista! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design