Alla hjärtans dag

Mys mys och mera mys. 
Som flera andra så ska vi oxå "fira" alla hjärtans dag här hemma.  
Jag har väl inte direkt varit ngt större fan  av den här dagen egentligen under åren. Tycker att den varit ganska fjantig och att man inte behöver ha en speciell dag för att visa extra kärlek utan att man ska göra det varje dag. Men jag har ändrat uppfattning, jag tycker faktiskt att den här dagen är riktigt mysig.  




Jag har gärna en dag då jag får skämma bort mina tre hjärtan lite extra. 



Olivers lunch.
Ja vi går all in i år när det gäller alla hjärtans dag. Och det gör jag mer än gärna.

Ha en fin alla hjärtans dag alla!

~ kärlek ~








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design