Söndag

Direkt igår när jag kom hem till vmo var jag bara hemma snabbt för att lämna av bagaget. Sedan åkte jag upp till våra vänner M o C som hade bjudit hem en massa för lite festligheter. Både nya o gamla ansikten vilket alltid är roligt. 
Det blev en trevlig tillställning som avslutades med både dans o sång. Kvällen innehöll även ett litet dansbattle mellan Alex o Sofie. Oerhört kul, skrattade nästan så jag grät. 
Klockan va nästan tre när vi kom hem så idag är man lite trött. 

Nu ska vi strax åka och hämta våra små hjärtan som varit hos farmor o farfar över helgen. 
Jag tycker det är så härligt att åka bort ibland och få lite lugn o ro samt att få skämma bort sig själv lite. Men så fort man är iväg så saknar man de små liven. Detsamma gäller A, jag blir som nykär när jag varit ifrån honom, även om det bara gått en dag. 

Med andra ord det bästa med att åka iväg är att få komma hem till min familj igen. Herregud vad jag är lyckligt lottad som har de tre. 

Min lilla tomte innan luciafirandet i torsdags. 


Kommentarer
Postat av: Karin

Hur söt får man va!? Gulle O!

2014-12-15 @ 13:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design