Min shopping

Att få komma iväg till Stockholm med mamma o Co, hälsa på moster och hotellvistelse är jätte mysigt men den största anl till att jag åkte var att jag skulle köpa mig en ny väska.  
Så det va det första jag bockade av när jag kom till storstan.


Köpte den i fredags men hämtade inte den förrän i lördags då de skulle rista in mina initialer i väskan. Ser ni att det står L.N ? Valde guld då jag tycker det passade till väskan.

Efter väskköpet strosade vi bort till NK för att möta upp min moster samt för att bocka av nr två på inköpslistan.


Den här filten har jag velat ha så länge och jag ångrar inte det en sekund att jag köpte den. Ha redan använt den två gånger och den är helt underbar! 


Ett voluspa ljus, en sonny angel och en klänning till nyår hann det bli oxå innan jag tappade suget helt pga för mkt folk. 
Favoriten just nu, macaron! 

Det bästa med shopping i Stockholm är helt klart de där små butikerna med inredning/leksaker som ligger på ngn tvärgata. Vilka guldkorn! Finns hur många som helst och det är ngt man saknar i lilla värnamo. 


Kommentarer
Postat av: Marie Ek

Åh! Den filten finns på min önskelista oxå!! Så fin :)

2014-12-15 @ 22:50:54
Postat av: E

Så trevligt det lät med ett sthl besök. Alltid kul att få göra något sådant ibland, och samtidigt lika mysigt att komma hem.
Hoppas allt är bra. Kram

2014-12-16 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design