Fredag

Det är fortfarande snorigt här hemma men det verkar gå åt rätt håll iaf, för oss alla tre. Jag kunde åtminstone prata när jag vaknade i morse, vilket jag inte kunnat innan pga att halsen gjort så ont.  Så förhoppningsvis kanske det håller på att bli bättre nu och att träningen kan fortsätta nästa v som vanligt. Det är ngt jag saknar, att få ge kroppen en riktig genomkörare. Låta kroppen bli sådär skakigt trött och få känna lite träningsvärk, underbar känsla! 

Idag så körde vi en fredagsfika då vi inte kunde fika i onsdags i vanlig ordning. Sedan va vi på stadium för att kolla på träningskläder och jag hittade en hel del fint. Träningskläder/skor är himla kul, det blir lite roligare med träning om man har en fin träningsoutfit! Får gå till stadium utan barn någon dag så jag kan prova. 





Igår sålde vi förresten Alex stora högtalare. Lycka! 
 Lite tråkigt att inte kunna lyssna på radion idag bara då jag inte vet hur man gör för att lyssna på de nya. Är helt o hållet totalt okunnig när det kommer till teknik medan min fina A brinner för det. Och det kan göra att jag inte alltid lyssnar när han förklarar för mig hur saker o ting fungerar för jag vet att det gör inget om jag inte kan då han fixar det istället. Vilket egentligen är urbota dumt och något jag får lida för tex idag då jag inte ens kan sätta på lite radio. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design