Bloppis

Det är total genomgång från golv till tak här hemma och det är mycket som vi ska göra oss av med. Kläder, leksaker, husgeråd mm 

Så tänkte kolla om det finns ngt intresse av dessa nedan. 
Nu är detta bara vanliga mobilbilder, är ngn intresserad så kan vi ta bättre bilder med systemkameran och maila.


Georg Jensen cobra 2 ljusstakar small 16 cm.  Som nya.
500 kr Såld!!!!


Bärsele babybjörn köpt hos babyproffsen
Använd max 2-3 gng alltså som ny
300kr  Såld!!!

Bild lånad fr babybjörns hemsida


Babysitter fr babybjörn 
150 kr SÅLD!!!


UPDATE:
Vi har även en hoppgunga som är obetydligt använd. Kan ta bild om så önskas.
250 kr 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag köper både babysittern och bärselen för 400?

Svar: Toppen! Är du i vmo ngt eller ska jag skicka det med Issa ngn dag?
Linda

2014-12-07 @ 12:25:55
URL: http://sandrasss.blogg.se
Postat av: Linda

Sandra, Kom på det att kan ju även ge det till Lisa imån på hennes jobb om du vill?

2014-12-07 @ 13:16:47
URL: http://www.lalinda84.blogg.se
Postat av: Therese

Om ovanstående ångrar sig så är jag intresserad av samma saker :)

Svar: Absolut :)!
Linda

2014-12-07 @ 16:33:19
Postat av: Sandra

Ja lämna det till Lisa på CW! Vore toppen! Har du swish så kan jag swisha dig?

Svar: Du kan swisha till Alex 070-601 80 23.
Jag lämnar det till Lisa imorgon.
Linda

2014-12-07 @ 20:27:10
URL: http://sandrasss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design