Värnamodagarna

I tisdags gick årets stora folkfest här i stan av stapeln, värnamodagarna. Och igår va vi ute en sväng i staden. Vi blev fler än vad som va tänkt från början vilket är väldigt roligt. Ju fler desto roligare!


Vi hade bokat bord på hotell tre liljor och maten va väldigt god och sällskapet va toppen! 



Jag hade varit hos frisören innan och fixat till kalufsen och hon gjorde en så fin frisyr. Enkelt , åtminstone när andra gör det, men himla fint.  Mitt annars vanliga platta extremt tråkiga hår va nu mer ett svall. Älskade det! Ska bara försöka få till det själv oxå framöver. Jag och frisyrer.... Ngt jag är värdelös på.



Efter maten tog vi oss till ett av tälten och avslutade sedan kvällen på Harrys. 



En riktigt rolig kväll vilket är en självklarhet egentligen med tanke på sällskapet. 
Tack! 

Kommentarer
Postat av: Karin

Ser härligt ut! Kram

2014-08-22 @ 08:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design