Julafton

När vi kom hem idag var det lite som julafton här hemma. Fullt med paket och presenter överallt. Oliver hade fått jätte mkt fint och det är så tråkigt att vi missade allt. Vet tyvärr inte vem som gav han vad men det va mkt fint och han måste ha varit super nöjd. Så tack alla som kom, trots uteblivet dop, och firade våran lilla kille. Det betyder jätte mkt!

Molly hade en hel del oöppnade doppresenter här hemma, då några hade lämnat kvar dem här och det roade jag mig med att öppna i em. Kanske inte skulle öppnat dem förrän hon verkligen har döpts men jag kunde helt enkelt inte hejda mig. Jag slet upp papprena, värre än ett litet barn på julafton! Och det va precis vad jag behövde, det va med andra ord riktigt roligt. 

Paketen innehöll bl.a. halsband, gunghäst, stol, dockvagn, tavla och docksäng. Tack till alla er! Ska visa sen efter hon verkligen har döpts. 

Väntade även ett paket i brevlådan på en vimpel och en klänning som en har sytt upp åt molly på beställning av mig. 



En leopardklänning som hon kan ha till sommaren tillsammans med ett par svarta leggings. Super tufft!


Vimplar med Molly inbroderat som ska upp på hennes rum. 
Längtar att få sätta tänderna i hennes rum nu då det ligger en hel del och väntar på att få komma upp och i ordning.


Kristin som hon heter dom sydde upp grejerna skickade även med en ursöt napphållare.

Vill ni oxå beställa ngt av kristin kan ni antingen gå in på hennes IG: kristinlog eller hennes hemsida www.kristinlog.se 
Jag är supernöjd med mina grejer och kommer säkerligen beställa mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design